DE EN NL CZ HU SL CN
Szanowni Państwo,
Zachęcamy do wzięcia udziału w Ankiecie Satysfakcji Klienta 2025, która pozwoli nam na dalsze doskonalenie jakości naszych usług.
Wypełnienie ankiety zajmie około 3-4 minuty. Państwa szczere i bezpośrednie odpowiedzi są dla nas niezwykle cenne i stanowią klucz do zrozumienia Państwa potrzeb.
Jeśli w Państwa doświadczeniach z naszą firmą, dany obszar (np. reklamacje) nie wystąpił, prosimy o zaznaczenie opcji "brak oceny" lub pozostawienie pola pustego, w zależności od formatu ankiety.
Informujemy, że w ramach ankiety zbieramy, przechowujemy oraz przetwarzamy dane osobowe i informacje dotyczące Państwa firmy. Dane te są wykorzystywane wyłącznie w celu poprawy naszych usług oraz relacji z klientami. Wyniki ankiety pomogą nam usprawnić procesy dystrybucji i wysyłki. Zastrzegamy sobie również możliwość kontaktu z Państwem po zakończeniu procesu analizy danych.
Wszystkie Państwa dane osobowe są traktowane ściśle poufnie i nie zostaną przekazane nieuprawnionym osobom trzecim. Po zakończeniu ankiety, zebrane dane zostaną niezwłocznie usunięte.
Mają Państwo prawo w dowolnym momencie wycofać swoją zgodę na przetwarzanie danych. W takim przypadku, prosimy o wysłanie wiadomości e-mail na adres kundenumfrage@buehnen.de, a Państwa dane zostaną natychmiast usunięte.
Kliknięcie przycisku "DALEJ" jest jednoznaczne z akceptacją powyższych warunków dotyczących ochrony danych.
Z wyrazami szacunku,
Robert Włodarczyk
Prezes Zarządu
Buehnen Polska Sp. z o.o.
Nasze produkty
Dane kontaktowe
Podanie Państwa danych jest dobrowolne i posłuży nam wyłącznie do ewentualnego kontaktu w celu omówienia Państwa odpowiedzi lub uwag.
Wierzymy, że nasze produkty charakteryzują się stałą, wysoką jakością, długą żywotnością i doskonałą funkcjonalnością.
Prosimy o ocenę poniższych aspektów w skali od 1 (bardzo niezadowolony) do 7 (bardzo zadowolony). Jeżeli dany aspekt Państwa nie dotyczy, prosimy wybrać opcję "brak oceny".
(trwałość, design, materiał itp.)
(wybór, dostępność itp.)
Dążymy do tego, aby jakość naszego serwisu była na równie wysokim poziomie jak jakość naszych produktów.
Czy spełniamy Państwa oczekiwania w tym zakresie?
Jeśli nie masz doświadczenia w danej dziedzinie, wybierz „(brak oceny)”.
Prosimy o ocenę poniższych aspektów w skali od 1 (bardzo niezadowolony) do 7 (bardzo zadowolony). Jeśli dany obszar Państwa nie dotyczy, proszę wybrać opcję "brak oceny".
(szybkość, dokładność, elastyczność, uprzejmość)
(terminowość, stan przesyłki, sposób obsługi)
(informacja o przyjęciu, czas realizacji, wynik, dostępność sprzętu zastępczego)
(szybkość rozpatrywania, informacja o statusie, ostateczny wynik)
Chcemy być Państwa zaufanym partnerem w dziedzinie technologii klejenia, oferując osobiste i indywidualne wsparcie.
Czy są Państwo zadowoleni z naszej dostępności i wsparcia?
Prosimy o ocenę poniższych aspektów w skali od 1 (bardzo niezadowolony) do 7 (bardzo zadowolony). Jeżeli dany obszar Państwa nie dotyczy, prosimy o zaznaczenie opcji "brak oceny".
Chcemy podziękować za poświęcony czas. Państwa opinie, zarówno pochwały, jak i konstruktywna krytyka, są dla nas niezwykle cenne.
Poniżej zamieszczamy kilka ostatnich pytań, które pozwolą nam na pełniejszą ocenę.